DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12513
|
Назва: | Методичне забезпечення розвитку здатності до саморегуляції студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки |
Автори: | Лисенко, М.Ю. |
Ключові слова: | саморегуляція розвиток диригентсько-хорова підготовка студенти принципи методи інтеріоризація навчальна діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено одній із найменш досліджених психолого-педагогічних проблем – саморегуляції навчальної діяльності особистості. Висвітлюються етапи, компоненти, принципи та методи розвитку саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі їх диригентсько-хорової підготовки. Акцентується увага на тому, що здатність розвиватися поглиблюється в процесі практичної діяльності індивіда. Зосереджуються міркування на характері засвоєння студентами відповідних знань і навичок, гуманістичній основі взаємин диригента і хористів, зовнішніх і внутрішніх можливостях особистісних перетворень та саморозвитку. |
Опис: | Лисенко М. Ю. Методичне забезпечення розвитку здатності до саморегуляції студентів у процесі диригентсько-хорової підготовки / М. Ю. Лисенко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 126-135. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12513 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|