DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12512

Назва: Методологічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретико-аналітичний аспект
Автори: Лі, Ліцюань
Ключові слова: методологічна компетентність
методологічні компетенції
методологічна культура
майбутній учитель музичного мистецтва
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу з’ясовується актуальність проблеми формування методологічної компетентності майбутнього вчителя музич-ного мистецтва. Застосовується ретроспективний підхід; аналізується вітчизняний і зарубіжний досвід для виявлення ступеня розробленості порушеного питання. Визначається система методологічних компетенцій, які складають цілісне, динамічне особистісне утворення – методологічну компетентність майбутнього вчителя музики.
Опис: Лі Ліцюань Методологічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретико-аналітичний аспект / Ліцюань Лі // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 113-125.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12512
Розташовується у зібраннях:2019(19)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tsuan.pdf536,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок