DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12512
|
Назва: | Методологічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретико-аналітичний аспект |
Автори: | Лі, Ліцюань |
Ключові слова: | методологічна компетентність методологічні компетенції методологічна культура майбутній учитель музичного мистецтва |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу з’ясовується актуальність проблеми формування методологічної компетентності майбутнього вчителя музич-ного мистецтва. Застосовується ретроспективний підхід; аналізується вітчизняний і зарубіжний досвід для виявлення ступеня розробленості порушеного питання. Визначається система методологічних компетенцій, які складають цілісне, динамічне особистісне утворення – методологічну компетентність майбутнього вчителя музики. |
Опис: | Лі Ліцюань Методологічна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: теоретико-аналітичний аспект / Ліцюань Лі // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 113-125. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12512 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|