DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12510

Назва: Програмність у клавесинній музиці ХVІІІ століття: театр Франсуа Куперена
Автори: Цебрій, І.В.
Ключові слова: програмність
класицизм
сюїта
Просвітництво
клавесин
інструментальна творчість
верджинеліст
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про народження «програмного» класицизму в творчій спадщині видатного французького композитора епохи Просвітництва Франсуа Куперена та створення ним галереї людських образів і картин природи в сюїтах для клавесину. Автор статті намагається показати окремі збірки творів композитора, об’єднані єдиним сюжетом, як музичний театр тієї епохи. Аналітичне порівняння «програмності» Франсуа Куперена з програмною музикою ХХ століття (С. Прокоф’єв, Д. Шостакович) ілюструє спільні риси та відмінності авторських задумів обох епох.
Опис: Цебрій І. В. Програмність у клавесинній музиці ХVІІІ століття: театр Франсуа Куперена / І. В. Цебрій // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 96-103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12510
Розташовується у зібраннях:2019(19)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Tsebrіy.pdf420,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок