DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12510
|
Назва: | Програмність у клавесинній музиці ХVІІІ століття: театр Франсуа Куперена |
Автори: | Цебрій, І.В. |
Ключові слова: | програмність класицизм сюїта Просвітництво клавесин інструментальна творчість верджинеліст |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про народження «програмного» класицизму в творчій спадщині видатного французького композитора епохи Просвітництва Франсуа Куперена та створення ним галереї людських образів і картин природи в сюїтах для клавесину. Автор статті намагається показати окремі збірки творів композитора, об’єднані єдиним сюжетом, як музичний театр тієї епохи. Аналітичне порівняння «програмності» Франсуа Куперена з програмною музикою ХХ століття (С. Прокоф’єв, Д. Шостакович) ілюструє спільні риси та відмінності авторських задумів обох епох. |
Опис: | Цебрій І. В. Програмність у клавесинній музиці ХVІІІ століття: театр Франсуа Куперена / І. В. Цебрій // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 96-103. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12510 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|