DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12495
|
Назва: | Базові індикатори моніторингу якості освіти в педагогічному університеті |
Автори: | Кучерявий, О.Г. |
Ключові слова: | якість педагогічної освіти складники якості педагогічної освіти моніторинг моніторинг якості педагогічної освіти індикатори моніторингу якості педагогічної освіти |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Базові індикатори моніторингу якості освіти в педагогічному університеті розкриваються в статті в системі поняттєво-категоріального апарату теорії моніторингу якості національної педагогічної освіти. Визначаються її основні родові й базові категорії, а також похідні від базових. При висвітленні родових категорій особлива увага приділяється феномену якості педагогічної освіти та його складникам. Індикатори моніторингу подаються як провідні базові категорії відповідної теорії, показники-сигналізатори наявності певних складників якості професійно-педагогічної підготовки або їх елементів. Суб’єктам моніторингового процесу пропонується використання спеціальних моніторингових кейс-технологій. |
Опис: | Кучерявий О. Г. Базові індикатори моніторингу якості освіти в педагогічному університеті / О. Г. Кучерявий // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 28-38. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12495 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|