DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2019(19) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12494
|
Назва: | Роль міжнародних і національних організацій у формуванні стратегії розвитку освіти дорослих у країнах Північної Америки |
Автори: | Теренко, О.О. |
Ключові слова: | США Канада освіта дорослих національні асоціації освіти дорослих Міжнародна рада з освіти дорослих ЮНЕСКО |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті систематизовано напрями діяльності канадських і американських асоціацій, які суттєво впливають на розвиток освіти дорослих. Виявлено, що «парасольковою» організацією в США є Американська асоціація освіти дорослих і неперервної освіти, а в Канаді – Канадська асоціація з досліджень освіти дорослих, які беруть активну участь у розробці законодавчого, організаційного, змістового забезпечення системи освіти дорослих; суттєвий вплив на розвиток освіти дорослих у США і Канаді мають міжнародні організації, зокрема ЮНЕСКО та Міжнародна рада з освіти дорослих, які визначають тенденції та пріоритети розвитку, слугують орієнтиром у розробці національних стратегій розвитку освіти дорослих. |
Опис: | Теренко О. О. Роль міжнародних і національних організацій у формуванні стратегії розвитку освіти дорослих у країнах Північної Америки / О. О. Теренко // Естетика і етика педагогічної дії : зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – 2019. – Вип. 19. – C. 20-28. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12494 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(19)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|