|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2018(4) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12387
|
Назва: | Система методів і засобів формування художньо-практичної компетентності дітей |
Автори: | Маєвська, О.М. |
Ключові слова: | система педагогічних методів художньо-практична компетентність учні формування компетентності |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті пропоновано систему методів і засобів формування художньо-практичної компетентності дітей. Визначено структуру системи методів і засобів формування художньо-практичної компетентності дітей на уроках трудового навчання та образотворчого мистецтва. Актуальні для поставленого завдання методи розділено на дві великі групи – основні, які складаються із словесних та наочних, і допоміжні, куди входять практичні та інтерактивні, інноваційні. Відібрані методи укладено в схему, де продемонстровано чинники, на формування яких впливає комплексне застосування представлених методів. Уперше визначено чотири компоненти художньо-практичної компетентності учнів 5-7 класів – когнітивний, діяльнісний, мотиваційний, аксіологічний, відповідно до яких запропоновано форми роботи з дітьми.
З’ясовано у ході дослідницької роботи , що обрані методи, застосовані системно, сприятимуть формуванню в дітей художньо-практичної компетентності, яка передбачає створення нешаблонних унікальних арт-речей. Оскільки для учнів цього віку важливо отримувати швидкий результат, відчувати впевненість у тому, що їхня творча робота є найкращою, корисною, потрібною, красивою, та важливо виховати в дітей повагу не тільки до своєї творчої праці, а й до праці інших, вміння оцінити вкладені матеріальні, трудові та часові ресурси. Поєднання різних груп методів навчання на уроках зможе не тільки зацікавити вихованців, але й принести справжню естетичну насолоду від процесу діяльності. Для втілення цих ідей учитель має бути висококласним психологом, щоб виявити і підтримати будь-які творчі починання дитини, розвивати індивідуальні таланти й уподобання особистості.
У публікації надано рекомендації вчителям щодо застосування в роботі зазначених методів для системного навчання учнів і якісного засвоєння ними матеріалу, технічних прийомів та використання засобів творчої самореалізації. Художньо-практична компетентність дітей дасть змогу особистості відчувати себе учасником культуротворчості, сформувати мистецький світогляд. |
Опис: | Маєвська О. Система методів і засобів формування художньо-практичної компетентності дітей / О. Маєвська // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 4. – С. 77-82. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12387 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(4)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|