DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2013(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1232
|
Назва: | Наукові визначення особистості та персонологічне мислення психолога і педагога |
Автори: | Рибалка, В.В. |
Ключові слова: | наукові визначення особистості ортономічний контентно-частотний і антиномічний аналіз персонологічне мислення психологи педагоги |
Дата публікації: | 2013 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Наводяться наукові визначення особистості, запропоновані у період із другої поповини XIX до початку ХХІ століття вітчизняними філософами, психологами, педагогами, та здійснюється ортономічний, контентно-частотний та антиномічний аналіз їхнього змісту з метою формування персонологічного мислення психологів і педагогів для покращення психолого-педагогічної роботи з учнівською молоддю. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1232 |
Розташовується у зібраннях: | 2013(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|