DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12305

Назва: Використання ІКТ у професійній діяльності вчителя музичного мистецтва
Автори: Гринь, Ю.М.
Кузьомко, Л.А.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології
професійна діяльність
музика
вчитель музики
музичне мистецтво
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Запровадження в навчально-виховний процес інформаційно-комунікаційних технологій є вимогою часу, без використання ІКТ не можливо забезпечити рівний доступ до якісної освіти, оскільки саме освіта здатна формувати соціальні, психологічні, загальнокультурні та професійні передумови для інформатизації суспільства. Національна стратегія розвитку освіти на період до 2021 року визначає пріоритетним напрямом розвитку галузі «впровадження сучасних ІКТ, що забезпечують удосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві».
Опис: Гринь Ю. М. Використання ІКТ у професійній діяльності вчителя музичного мистецтва / Ю. М. Гринь, Л. А. Кузьомко // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 50-52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12305
Розташовується у зібраннях:Проектування позитивного життєвого простору особистості

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Grin.pdf623,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок