DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12298
|
Назва: | Емоційний вектор життєвого простору підлітків |
Автори: | Лобач, О.О. |
Ключові слова: | підлітки емоційний вектор життєвий простір |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна педагогіка ґрунтується на особистісно-орієнтованому підході, спрямованому на включення освітньої діяльності в життєвий світ, життєвий простір особистості, щоб стати не самоціллю, а засобом реалізації її творчих устремлінь у процесі саморозвитку, самовизначення, життєтворчості. «Якщо людина – креативна істота, – пише Т. Титаренко, – якщо вона має сутнісну здатність творити, створювати, то створює передусім світ, у якому живе. Вона сміливо будує власний універсум, свою невеличку затишну планету, про яку розповідав маленький принц у казці А. Сент-Екзюпері. Цей світ у всій його унікальній своєрідності забезпечує людині таке важливе переживання справжньої суб’єктності». |
Опис: | Лобач О. О. Емоційний вектор життєвого простору підлітків / О. О. Лобач // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 39-42. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12298 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|