DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12277

Назва: Підготовка вчителя до організації ігрової діяльності дітей у педагогічній спадщині В. М. Верховинця
Автори: Дем'янко, Н.Ю.
Ключові слова: Верховинець В.М.
вчитель
підготовка вчителя
діти
ігрова діяльність
педагогічна спадщина
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах розвитку суспільства проблема формування позитивного життєвого простору особистості значно актуалізується. Для її вирішення корисним буде застосування передового вітчизняного педагогічного досвіду минулих часів. Ідея застосування музично-ігрового репертуару для всебічного розвитку молодого покоління була розроблена і впроваджена видатним українським педагогом, музикознавцем, етнографом, хореографом, диригентом і композитором В. М. Верховинцем (1880-1938).
Опис: Дем’янко Н. Ю. Підготовка вчителя до організації ігрової діяльності дітей у педагогічній спадщині В. М. Верховинця / Н. Ю. Дем’янко // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 14-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12277
Розташовується у зібраннях:Проектування позитивного життєвого простору особистості

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Demyanko.pdf573,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок