DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12277
|
Назва: | Підготовка вчителя до організації ігрової діяльності дітей у педагогічній спадщині В. М. Верховинця |
Автори: | Дем'янко, Н.Ю. |
Ключові слова: | Верховинець В.М. вчитель підготовка вчителя діти ігрова діяльність педагогічна спадщина |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У сучасних умовах розвитку суспільства проблема формування позитивного життєвого простору особистості значно актуалізується. Для її вирішення корисним буде застосування передового вітчизняного педагогічного досвіду минулих часів. Ідея застосування музично-ігрового репертуару для всебічного розвитку молодого покоління була розроблена і впроваджена видатним українським педагогом, музикознавцем, етнографом, хореографом, диригентом і композитором В. М. Верховинцем (1880-1938). |
Опис: | Дем’янко Н. Ю. Підготовка вчителя до організації ігрової діяльності дітей у педагогічній спадщині В. М. Верховинця / Н. Ю. Дем’янко // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 14-16. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12277 |
Розташовується у зібраннях: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|