DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2013) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12057

Назва: Методика дослідницької еколого-натуралістичної роботи старшокласників
Автори: Дулій, В.О.
Ключові слова: старшекласник
дослідницька робота учнів
еколого-натуралістична робота старшокласників
урок біології
дослідницько-експериментальна робота учнів
домашній експеримент
методи навчання
практичні заняття
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Важливою проблемою системи загальної середньої освіти є наукове розроблення методики розвитку творчих здібностей школярів у процесі дослідницької діяльності. Методика впровадження дослідницького методу навчання в практику загальноосвітньої школи недосконала, має ряд проблем і тому у старшій школі не слід очікувати значного поширення класів з поглибленим вивченням біології, де б цей метод міг би бути реалізований. Біологія як навчальний предмет відзначається своєрідністю форм і методів викладання, які випливають із специфіки об’єктів навчання (живі організми, явища живої природи та її розвиток). Тому система організаційних форм включає, крім уроків, екскурсії, навчально-практичні заняття, позаурочні та позакласні роботи в живому куточку, на пришкільній навчальнодослідній ділянці, домашні дослідницькі роботи тощо. Упроваджуючи в навчально-виховний процес з біології нову навчальну програму для старшокласників, педагоги — предметники мають знати, що одне із завдань шкільного курсу «Біологія» визначається як розвиток розумових здібностей та якостей особистості, прагнення до самоосвіти, самооцінки, самореалізації в різних видах діяльності. На виконання цього завдання спрямовані сучасні педагогічні технології організації дослідницької діяльності учнів під час навчання їх біології.
Опис: Дулій В. О. Методика дослідницької еколого-натуралістичної роботи старшокласників / В. О. Дулій // Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. — Полтава: Астрая, 2013. – С. 194-196.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12057
Розташовується у зібраннях:Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2013)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
87.pdf96,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок