DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2013) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12057
|
Назва: | Методика дослідницької еколого-натуралістичної роботи старшокласників |
Автори: | Дулій, В.О. |
Ключові слова: | старшекласник дослідницька робота учнів еколого-натуралістична робота старшокласників урок біології дослідницько-експериментальна робота учнів домашній експеримент методи навчання практичні заняття |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Важливою проблемою системи загальної середньої освіти є наукове розроблення методики розвитку творчих здібностей школярів у процесі дослідницької діяльності. Методика впровадження дослідницького методу навчання
в практику загальноосвітньої школи недосконала, має ряд проблем і тому у
старшій школі не слід очікувати значного поширення класів з поглибленим
вивченням біології, де б цей метод міг би бути реалізований. Біологія як навчальний предмет відзначається своєрідністю форм і методів викладання, які випливають із специфіки об’єктів навчання (живі організми, явища живої природи та її розвиток). Тому система організаційних
форм включає, крім уроків, екскурсії, навчально-практичні заняття, позаурочні та позакласні роботи в живому куточку, на пришкільній навчальнодослідній ділянці, домашні дослідницькі роботи тощо.
Упроваджуючи в навчально-виховний процес з біології нову навчальну програму для старшокласників, педагоги — предметники мають знати, що одне із завдань шкільного курсу «Біологія» визначається як розвиток розумових здібностей та якостей особистості, прагнення до самоосвіти, самооцінки, самореалізації в різних видах діяльності. На виконання цього завдання спрямовані сучасні педагогічні технології організації дослідницької діяльності учнів
під час навчання їх біології. |
Опис: | Дулій В. О. Методика дослідницької еколого-натуралістичної роботи старшокласників / В. О. Дулій // Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського.
Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. — Полтава: Астрая, 2013. – С. 194-196. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12057 |
Розташовується у зібраннях: | Біорізноманіття України в світлі ноосферної концепції академіка В.І. Вернадського (2013)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|