DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Освітні й наукові виміри географії та туризму (2019) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11935
|
Назва: | Методика контролю рівня сформованості фахових географічних компетентностей студентів |
Автори: | Вішнікіна, Л.П. Япринець, Т.С. |
Ключові слова: | фахова компетентність рівень сформованості студент |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | З огляду на основні положення загальної дидактики географії, контроль є обов’язковим складником процесу викладання географічних дисциплін й організовується та проводиться викладачем на основі виявлення, вимірювання та оцінювання навчальних досягнень, які структуровані в чинній освітньо-професійній програмі. За умови правильної організації освітнього процесу контроль, по-перше, сприяє розвиткові мислення й інтелектуальних умінь студентів. По-друге, допомагає майбутньому географу чи вчителеві географії здобути об’єктивну інформацію (через зворотний зв’язок) щодо перебігу і розвиту формування власних фахових географічних компетентностей (ФГК). |
Опис: | Вішнікіна Л. П. Методика контролю рівня сформованості фахових географічних компетентностей студентів / Л. П. Вішнікіна, Т. С. Япринець // Освітні й наукові виміри географії та туризму: матер. ІІ Всеукраїнської науково-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю (м. Полтава, 26 квітня 2019 р.) / відп. ред. О. А. Федій. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2019. – С. 8-11. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11935 |
Розташовується у зібраннях: | Освітні й наукові виміри географії та туризму (2019)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|