DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2012) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11924
|
Назва: | Метод проектів як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів |
Автори: | Товстяк, М.М. |
Ключові слова: | метод проектів пізнавальна діяльність учнів активізація пізнавальної діяльності педагогічні технології учень |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Метод проектів – педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти).
Метод проектів є однією з педагогічних технологій, яка відображає
реалізацію особистісно-зорієнтованого підходу в освіті і сприяє формуванню уміння адаптуватися до швидкозмінних умов життя людини постіндустріального суспільства.
Ознаки проектного методу наступні:
1. Орієнтованість на дію.
2. Робота в команді.
3. Самоорганізація студентів.
4. Ситуативна спрямованість, співвідносність з реальним життям.
5. Цілісність.
6. Орієнтованість на продукт.
7. Міжпредметні зв'язки. |
Опис: | Товстяк М. М. Метод проектів як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / М. М. Товстяк // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Полтава: Астрая, 2012. - С. 207-209. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11924 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2012)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|