DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2012) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11924

Назва: Метод проектів як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів
Автори: Товстяк, М.М.
Ключові слова: метод проектів
пізнавальна діяльність учнів
активізація пізнавальної діяльності
педагогічні технології
учень
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Метод проектів – педагогічна технологія, зорієнтована не на інтеграцію фактичних знань, а на їх застосування і набуття нових (часто шляхом самоосвіти). Метод проектів є однією з педагогічних технологій, яка відображає реалізацію особистісно-зорієнтованого підходу в освіті і сприяє формуванню уміння адаптуватися до швидкозмінних умов життя людини постіндустріального суспільства. Ознаки проектного методу наступні: 1. Орієнтованість на дію. 2. Робота в команді. 3. Самоорганізація студентів. 4. Ситуативна спрямованість, співвідносність з реальним життям. 5. Цілісність. 6. Орієнтованість на продукт. 7. Міжпредметні зв'язки.
Опис: Товстяк М. М. Метод проектів як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / М. М. Товстяк // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Полтава: Астрая, 2012. - С. 207-209.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11924
Розташовується у зібраннях:Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2012)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
92.pdf97,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок