DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2012) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11916
|
Назва: | Ігрові форми навчання, як засіб творчої діяльності студентів |
Автори: | Космачова, А.М. |
Ключові слова: | форми навчання ігрові форми навчання студент Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського навчання біології |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | У середині минулого століття швейцарський психолог Ж.Піаже продемонстрував, що ми вчимося осмислюючи світ у термінах тих понять, якими вже володіємо. У процесі осмислення, усвідомлення навколишнього
світу ми змінюємо старі поняття і таким чином ще більше збагачуємо свою
здатність усвідомлювати наші контакти зі світом у майбутньому. Тому,
готуючи студентів бути кваліфікованим та компетентним вчителем з біології, ми вирішили відкрити їх уміння, що раніше не проявлялись. Метою дослідження було теоретично обґрунтувати та експериментально довести роль ігрових форм роботи на заняттях з методики викладання біології для реалізації творчих здібностей студентів. |
Опис: | Космачова А. М. Ігрові форми навчання, як засіб творчої діяльності студентів / А. М. Космачова // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Полтава: Астрая, 2012. - С. 189-191. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11916 |
Розташовується у зібраннях: | Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2012)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|