DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(72) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11852

Назва: Проблема взаємозв’язку індукції та дедукції в історії математики і математичної освіти
Автори: Лутфуллін, М.В.
Ключові слова: індукція
дедукція
якість математичної освіти
методи навчання математики
Лебединцев К.Ф..
Пойа Д.
математика
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз значення індуктивних і дедуктивних методів досліджень в історичному процесі формування, узагальнення та систематизації математичних знань, виявлено причини і наслідки недостатнього застосування індукції в процесі навчання математики, обґрунтовано принцип нерозривного взаємозв’язку індукції та дедукції в подальшому розвитку математичної освіти, доведено необхідність практичної реалізації унікальної методичної спадщини К.Ф. Лебединцева і Д. Пойа.
Опис: Лутфуллін М. Проблема взаємозв’язку індукції та дедукції в історії математики і математичної освіти / М. Лутфуллін // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 72. – С. 103-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11852
Розташовується у зібраннях:2018(72)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lutfullin.pdf98,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок