DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(72) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11852
|
Назва: | Проблема взаємозв’язку індукції та дедукції в історії математики і математичної освіти |
Автори: | Лутфуллін, М.В. |
Ключові слова: | індукція дедукція якість математичної освіти методи навчання математики Лебединцев К.Ф.. Пойа Д. математика |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Проведено аналіз значення індуктивних і дедуктивних методів досліджень в історичному процесі формування, узагальнення та систематизації математичних знань, виявлено причини і наслідки недостатнього застосування індукції в процесі навчання математики, обґрунтовано принцип нерозривного взаємозв’язку індукції та дедукції в подальшому розвитку математичної освіти, доведено необхідність практичної реалізації унікальної методичної спадщини К.Ф. Лебединцева і Д. Пойа. |
Опис: | Лутфуллін М. Проблема взаємозв’язку індукції та дедукції в історії математики і математичної освіти / М. Лутфуллін // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 72. – С. 103-108. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11852 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(72)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|