DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(72) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11846
|
Назва: | Обґрунтування методичної доцільності застосування методу написання есе на соціально-педагогічну тематику |
Автори: | Опалюк, Т. |
Ключові слова: | метод написання есе методичне забезпечення соціальна рефлексія особистісна орієнтованість інтерактивність соціальна компетентність |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті позиціонується спроба комплексно обґрунтувати доцільність застосування методу написання есе на соціально-педагогічну тематику у процесі професійної підготовки вчителя. Виходячи з трактування сутності методу, його функціонального призначення у філософській, лінгвістичній, літературознавчій літературі, визначаються адаптаційні основи щодо особливостей ефективного використання методу есе в освітньому процесі, педагогіці як навчальній дисципліні. На конкретних прикладах демонструються пріоритети методу есе у розвитку соціальної компетентності зокрема та соціальної рефлексії майбутнього вчителя в цілому. Указується на посилення функцій самоосвітньої, самооцінної діяльності студента, розвитку його творчого рефлексійного мислення, посиленні здатності прийняти ефективні рішення щодо актуальної проблеми, яка має як професійну, так і соціальну значущість. |
Опис: | Опалюк Т. Обґрунтування методичної доцільності застосування методу написання есе на соціально-педагогічну тематику / Т. Опалюк // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 72. – С. 65-71. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11846 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(72)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|