DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2012(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1175
|
Назва: | Честь і гідність як духовні орієнтири праці психолога і педагога: культурно- та аксіопсихологічні аспекти |
Автори: | Рибалка, В.В. |
Ключові слова: | конституційні норми честь і гідність духовні орієнтири стратегія аксіопсихологічної діяльності праця психолога і педагога |
Дата публікації: | 2012 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються феномени честі та гідності як духовні орієнтири праці психолога, педагога, громадянина, працівника. Головною психологічною умовою втілення у суспільне та приватне життя конституційних та етичних норм щодо честі й гідності особистості виступає діяльнісне усвідомлення психологами, педагогами,
соціальними працівниками, менеджерами духовної сутності феноменів честі та гідності особистості, пов'язані з переживанням людиною своєї соціальної цінності й індивідуальної самоцінності. Розглянуто зміст цих понять, аксіодинаміку змін, шкалу якісних рівнів цих змін, стратегії адекватного піднесення, врівноваження, пониження честі та гідності особистості тощо. Реальне втілення в життя,
навчання та працю зазначених конституційних норм може здійснюватися шляхом модифікації та асиміляції загальної аксіопсихологічної
діяльності з усвідомлення цих понять громадянами, учнями, педагогами, соціологами, політиками, економістами, самими трудівниками тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1175 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|