DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2011) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11740
|
Название: | Впровадження ідей А.С. Макаренка у розвиток зовнішньої техніки майбутнього вчителя |
Авторы: | Тарасевич, Н.М. |
Ключевые слова: | Макаренко Антон Семенович майбутній вчитель педагогічна практика педагогічна майстерність |
Issue Date: | 2011 |
Краткий осмотр (реферат): | Спостереження за діяльністю студентів на педагогічній практиці виявляють бар'єри, що перешкоджають ефективній взаємодії з класом, серед яких вагоме місце посідає недосконале володіння зовнішньою технікою:
надмірне жестикулювання, метушня біля дошки або закам'янілість, монотонність, безбарвність мовлення, брак навичок виразного читання. У поставі багатьох студентів привертає увагу сутулість, опущена голова, безпомічні рухи рук, які крутять ручку, зім'ятий конспект, різноманітні предмети. Знаковим є і невміння використовувати дистанцію у спілкуванні, тенденція до її збільшення, що формалізує взаємодію з учнями. Багато індивідуальних недоліків у мовленні — нечітка дикція, невміння знайти оптимальний варіант гучності. Усі ці показники виявляють невпевненість, слабку
педагогічну позицію, а це читається учнями як фахова неготовність учителя, не сприяючи його авторитетові. |
Описание: | Тарасевич Н. М. Впровадження ідей А.С. Макаренка у розвиток зовнішньої техніки майбутнього вчителя / Н. М. Тарасевич // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. — Полтава: Астрая, 2011. – С. 229-231. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11740 |
Appears in Collections: | Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2011)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|