|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2012(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1173
|
| Назва: | Теоретичне моделювання психолого-педагогічних технологій гуманітаризації освіти |
| Автори: | Зливков, В.Л. |
| Ключові слова: | ідентичність самоідентифікація криза ідентичності модель самоідентифікацїї програма тренінгів подолання педагогом кризи професійної ідентичності |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена аналізу проблеми створення психолого-педагогічних технологій гуманітаризації освіти. Представлена модель
самоідентифікацїї педагога та описана програма тренінгу подолання педагогом кризи професійної ідентичності, розроблена на основі цієї моделі. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1173 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|