DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2012(1) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1173

Название: Теоретичне моделювання психолого-педагогічних технологій гуманітаризації освіти
Авторы: Зливков, В.Л.
Ключевые слова: ідентичність
самоідентифікація
криза ідентичності
модель самоідентифікацїї
програма тренінгів подолання педагогом кризи професійної ідентичності
Issue Date: 2012
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена аналізу проблеми створення психолого-педагогічних технологій гуманітаризації освіти. Представлена модель самоідентифікацїї педагога та описана програма тренінгу подолання педагогом кризи професійної ідентичності, розроблена на основі цієї моделі.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1173
Appears in Collections:2012(1)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Zlyvkov.pdf113,49 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback