DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11665

Назва: Управління процесом формування інноваційної культури майбутнього вчителя початкової школи: теоретичний аспект
Автори: Шевчук, М.О.
Ключові слова: культура
інновація
управління
формування інноваційної культури
управління процесом
інноваційна культура вчителя
формування інноваційної культури вчителя
початкова школа
майбутній вчитель
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється теоретичний аналіз термінів «культура», «інновація», «управління». Результатом проведеного теоретичного дослідження виступають визначення понять: «інноваційна культура вчителя», «формування інноваційної культури вчителя початкових класів». Автор розкриває роль управління процесом формування інноваційної культури майбутніх вчителів початкових класів загальноосвітньої школи в умовах освітніх трансформацій та нових орієнтирів у підготовці конкурентоздатного фахівця у сфері освіти, а також розкриває сутність поняття «управління процесом формування інноваційної культури майбутнього вчителя початкової школи».
Опис: Шевчук М. О. Управління процесом формування інноваційної культури майбутнього вчителя початкової школи: теоретичний аспект / М. О. Шевчук // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 232-237.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11665
Розташовується у зібраннях:2018(21)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shevchuk.pdf329,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок