DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11658

Назва: Теорія і практика формування досвіду комунікативної діяльності майбутніх учителів іноземної мови
Автори: Трубачова, Д.В.
Ключові слова: спілкування
комунікація
комунікативна діяльність
готовність до оволодіння комунікативною діяльністю
способи комунікативної діяльності
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати аналізу наукової літератури й педагогічної практики з проблеми формування комунікативної діяльності студентів вищих педагогічних навчальних закладів. Проаналізовано поняття «комунікативна діяльність», «спілкування», «комунікація». Для характеристики процесу учіння майбутніх учителів іноземної мови введено поняття «способи комунікативної діяльності». Розроблено структуру способів комунікативної діяльності, види й рівні їх сформованості.
Опис: Трубачова Д. В. Теорія і практика формування досвіду комунікативної діяльності майбутніх учителів іноземної мови / Д. В. Трубачова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 201-205.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11658
Розташовується у зібраннях:2018(21)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Trubachova.pdf321,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок