DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11636

Название: Соціальна компетентність як умова професійної ідентичності фахівця у галузі соціальної роботи
Авторы: Котломанітова, Г.О.
Ключевые слова: компетентність
соціальна компетентність
професійна компетентність
професійна ідентичність
професійно-особистісні якості
соціальна робота
соціальний працівник
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті автор на основі аналізу основних теоретичних підходів до визначення змісту та структури поняття соціальна компетентність здійснює спробу співвіднести цей феномен з професійно значимими якостями фахівця у галузі соціальної роботи. Встановлено, що специфічні особистісні властивості соціального працівника, які необхідні йому для здійснення успішної професійної діяльності, тотожні характеристикам і основним компонентам соціальної компетентності. Визначено, що соціальна компетентність особистості як цілісне інтегративне особистісне утворення, сукупність соціальних знань, умінь, цінностей, досвіду, що забезпечують гармонійну взаємодію людини і суспільства, є ідентичною фаховому портрету й професійним вимогам до соціального працівника.
Описание: Котломанітова Г. О. Соціальна компетентність як умова професійної ідентичності фахівця у галузі соціальної роботи / Г. О. Котломанітова // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 104-108.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11636
Appears in Collections:2018(21)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Kotlomanitova.pdf295,64 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback