DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11634
|
Назва: | Управлінська компонента професійної компетентності фахівця в освітній системі |
Автори: | Кондур, О.С. |
Ключові слова: | освітня реформа професійна компетентність управлінська компетентність заклад освіти викладач |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Суспільні трансформації породжують нові тенденції в управлінських процесах, які проектуються на освітню систему. Тому вітчизняна освітня реформа посилила вимоги до змісту та якості формування професійної компетентності спеціалістів у галузі освіти, визначила необхідність модернізації їх організаційних та управлінських якостей. Це необхідно враховувати при підготовці педагогічних кадрів, а саме: доповнити зміст педагогічної освіти сучасним освітнім менеджментом. Фахівець повинен чітко усвідомити, що поняття «управління» та «відповідальність» еквівалентні. Запропоновано метод оцінювання рівня управлінської компетентності викладача. |
Опис: | Кондур О. С. Управлінська компонента професійної компетентності фахівця в освітній системі / О. С. Кондур // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 95-99. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11634 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|