DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11629

Назва: Упровадження CDIO-підходу інженерної освіти в систему підготовки майбутніх економістів і управлінців
Автори: Дутка, Г.Я.
Луценко, Г.В.
Ключові слова: професійна підготовка
майбутні економісти
інженерна освіта
концепція CDIO
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто концептуальні засади та принципи підходу CDIO в контексті модернізації інженерної освіти. Проаналізовано відповідність підходів до розробки програмних результатів навчання в CDIO та засад компетентнісного підходу. Визначено напрями за якими підхід CDIO може бути упроваджений для інших спеціальностей . Увага приділена можливостям розробки міждисциплінарних освітніх програм. Окреслено підходи до впровадження CDIO при підготовці майбутніх економістів та управлінців.
Опис: Дутка Г. Я. Упровадження CDIO-підходу інженерної освіти в систему підготовки майбутніх економістів і управлінців / Г. Я. Дутка, Г. В. Луценко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 70-74.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11629
Розташовується у зібраннях:2018(21)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Dutka.pdf362,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок