DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11618

Назва: Професійна маргінальність випускників закладів вищої освіти: емпіричне дослідження структурних компонентів
Автори: Блинова, О.Є.
Камінська, С.В.
Ключові слова: маргінальність
професійна маргінальність
професійна ідентичність
професійна мобільність
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу феномену професійної маргінальності випускників закладів вищої освіти. Професійну маргінальність розглянуто як несформовану або зруйновану професійну ідентичність. В емпіричному дослідженні констатовано існування трьох видів професійної маргінальності в залежності від того, в якій сфері професійної самореалізації спостерігається порушення єдиного процесу професійної ідентифікації фахівця.
Опис: Блинова О. Є. Професійна маргінальність випускників закладів вищої освіти: емпіричне дослідження структурних компонентів / О. Є. Блинова, С. В. Камінська // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 23-27.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11618
Розташовується у зібраннях:2018(21)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Blynova.pdf302,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок