DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11616
|
Назва: | Мотивація до навчання студентів педагогічного закладу вищої освіти |
Автори: | Атаманчук, Н.М. Курило, Ю. |
Ключові слова: | мотивація навчання студент заклад вищої освіти внутрішні та зовнішні мотиви навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Проведено теоретичний аналіз проблеми мотивації, охарактеризовано мотивацію навчання, виявлено специфіку мотивації навчання у студентському віці. Здійснено емпіричне дослідження мотивації навчання студентів педагогічного закладу вищої освіти, проведено їх якісний та кількісний аналіз. Зроблено порівняння пріоритетних мотивів навчання для студентів 1 і 4 курсів, відзначено їхні відмінності. Виявлено, що у студентів першого курсу педагогічного ЗВО домінуючими є зовнішні мотиви навчання, а у четвертокурсників внутрішні. Результати дослідження дають підстави стверджувати про важливість педагогічного впливу на розвиток в студентів ЗВО мотивації до навчання, а значить, і до майбутньої професійної діяльності. |
Опис: | Атаманчук Н. М. Мотивація до навчання студентів педагогічного закладу вищої освіти / Н. М. Атаманчук, Ю. Курило // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 14-18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11616 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|