DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11614

Назва: Норми й аномалії навчальної діяльності школярів
Автори: Степаненко, М.І.
Лутфуллін, В.С.
Ключові слова: норми й аномалії навчальної діяльності школярів
втрата бажання навчатись
недисциплінованість
освітні реформи в Сінгапурі
правопорушення
школа Фреліха
неуспішність
захворюваність школярів
примусовість навчання
механічне заучування
несумісність навчальних перевантажень із принципами навчання
школярі
навчання
навчальна діяльність
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто феномен несумісної з дидактичними принципами перевантаженості шкільних навчальних програм і підручників як украй небезпечної аномалії й основної причини багатьох інших аномальних явищ у навчальному процесі; проаналізовано прямий зв’язок правопорушень неповнолітніх, високого рівня захворюваності школярів із навчальними перевантаженнями; обґрунтовано необхідність і реальну можливість розроблення й запровадження нормованих за обсягом і складністю навчальних програм та підручників; розкрито важливу роль педагогічних колективів шкіл у розв’язанні проблеми зниження рівня навчальних перевантажень і зумовлених ними згубних наслідків.
Опис: Степаненко М. І. Норми й аномалії навчальної діяльності школярів / М. І. Степаненко, В. С. Лутфуллін // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 5-9.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11614
Розташовується у зібраннях:2018(21)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stepanenko.pdf301,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок