DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11614
|
Назва: | Норми й аномалії навчальної діяльності школярів |
Автори: | Степаненко, М.І. Лутфуллін, В.С. |
Ключові слова: | норми й аномалії навчальної діяльності школярів втрата бажання навчатись недисциплінованість освітні реформи в Сінгапурі правопорушення школа Фреліха неуспішність захворюваність школярів примусовість навчання механічне заучування несумісність навчальних перевантажень із принципами навчання школярі навчання навчальна діяльність |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто феномен несумісної з дидактичними принципами перевантаженості шкільних навчальних програм і підручників як украй небезпечної аномалії й основної причини багатьох інших аномальних явищ у навчальному процесі; проаналізовано прямий зв’язок правопорушень неповнолітніх, високого рівня захворюваності школярів із навчальними перевантаженнями; обґрунтовано необхідність і реальну можливість розроблення й запровадження нормованих за обсягом і складністю навчальних програм та підручників; розкрито важливу роль педагогічних колективів шкіл у розв’язанні проблеми зниження рівня навчальних перевантажень і зумовлених ними згубних наслідків. |
Опис: | Степаненко М. І. Норми й аномалії навчальної діяльності школярів / М. І. Степаненко, В. С. Лутфуллін // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 5-9. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11614 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(21)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|