DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2018(21) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11614

Название: Норми й аномалії навчальної діяльності школярів
Авторы: Степаненко, М.І.
Лутфуллін, В.С.
Ключевые слова: норми й аномалії навчальної діяльності школярів
втрата бажання навчатись
недисциплінованість
освітні реформи в Сінгапурі
правопорушення
школа Фреліха
неуспішність
захворюваність школярів
примусовість навчання
механічне заучування
несумісність навчальних перевантажень із принципами навчання
школярі
навчання
навчальна діяльність
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто феномен несумісної з дидактичними принципами перевантаженості шкільних навчальних програм і підручників як украй небезпечної аномалії й основної причини багатьох інших аномальних явищ у навчальному процесі; проаналізовано прямий зв’язок правопорушень неповнолітніх, високого рівня захворюваності школярів із навчальними перевантаженнями; обґрунтовано необхідність і реальну можливість розроблення й запровадження нормованих за обсягом і складністю навчальних програм та підручників; розкрито важливу роль педагогічних колективів шкіл у розв’язанні проблеми зниження рівня навчальних перевантажень і зумовлених ними згубних наслідків.
Описание: Степаненко М. І. Норми й аномалії навчальної діяльності школярів / М. І. Степаненко, В. С. Лутфуллін // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць. Вип. 21 / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка ; гол. ред. М. І. Степаненко. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 5-9.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11614
Appears in Collections:2018(21)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Stepanenko.pdf301,83 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback