DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2012(27) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1149

Назва: Соціально-економічні детермінанти зародження інституту «вчительства» у Стародавньому світі
Автори: Кравченко, А.А.
Ключові слова: історія освіти
відповідальність
детермінація
розум
духовне виробництво
розумова діяльність
Дата публікації: 2012
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується проблема формування інституту вчительства в Стародавньому світі. Вивчається генеза переходу від «доісторичного» до «історичного» часу, в результаті чого відбувається становлення розумової діяльності як умови знання та освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1149
Розташовується у зібраннях:2012(27)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
A.Krav.pdf297,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок