|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2012(27) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1149
|
| Назва: | Соціально-економічні детермінанти зародження інституту «вчительства» у Стародавньому світі |
| Автори: | Кравченко, А.А. |
| Ключові слова: | історія освіти відповідальність детермінація розум духовне виробництво розумова діяльність |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
| Короткий огляд (реферат): | У статті досліджується проблема формування інституту вчительства в Стародавньому світі. Вивчається генеза переходу від «доісторичного» до «історичного» часу, в результаті чого відбувається становлення розумової діяльності як умови знання та освіти. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1149 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012(27)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|