DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11489
|
Назва: | Дидактичні умови управління пізнавальною діяльністю студентів |
Автори: | Рендюк, С.П. |
Ключові слова: | управління пізнавальною діяльністю організація навчального процесу суб’єкт-суб’єктна взаємодія самостійна робота педагогічні технології навчання |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У статті, з метою пошуку нових форм і методів організації навчального процесу, підвищення зацікавленості студентів до засвоєння навчального матеріалу і власного професійного становлення, розглядаються основні дидактичні умови управління їхньою пізнавальною діяльністю. |
Опис: | Рендюк С. П. Дидактичні умови управління пізнавальною діяльністю студентів / С. П. Рендюк // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 220-224. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11489 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|