DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11461
|
Назва: | Освоєння досвіду творчої діяльності за фахом майбутніми лікарями в процесі природничо-наукової підготовки |
Автори: | Макаренко, В.І. |
Ключові слова: | урок фізики особистісно орієнтоване навчання мета уроку завдання уроку мотивація |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто основні підходи до формулювання понять «мета уроку» і «завдання уроку» та типізацію проблемних ситуацій; виявлено напрямки підсилення особистісної направленості змісту матеріалу уроку; розкрито механізми конструюванню мети і задач уроку та його змісту в системі особистісно орієнтованого навчання на межі зв’язку з компетентнісним підходом; наведено приклади створення проблемних ситуацій у процесі навчання фізики, які дають можливість підсилити мотиваційний компонент уроку. |
Опис: | Макаренко В. І. Освоєння досвіду творчої діяльності за фахом майбутніми лікарями в процесі природничо-наукової підготовки / В. І. Макаренко // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 154-159. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11461 |
Розташовується у зібраннях: | 2017(20)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|