DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(20) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11438

Назва: Методичні рекомендації щодо навчання студентів спеціальності «право» англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу
Автори: Дружченко, Т.П.
Ключові слова: диференційований підхід
динамічні підгрупи студентів
методична система
індивідуалізація
диференціація
право
навчання англійського усного монологічного мовлення
англійська мова
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті сформульовано методичні рекомендації щодо організації навчання майбутніх правовиків англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу. Навчання рекомендуємо реалізовувати у чотири етапи: діагностичний, планувальний, навчальний, підсумковий. Метою діагностичного етапу є виявлення рівня навченості та самостійності студентів. Метою планувального етапу є постановка цілей навчання, визначення змісту та розроблення навчальних матеріалів відповідно до рівня навченості та рівня автономності. Метою навчального етапу є безпосередня реалізація процесу навчання студентів: упровадження підсистеми диференційованих вправ і завдань. Мета підсумкового етапу полягає у виявленні динаміки змін у якості умінь монологічного мовлення та автономності студентів, а також переведення їх до інших груп / підгруп.
Опис: Дружченко Т. П. Методичні рекомендації щодо навчання студентів спеціальності «право» англійського усного монологічного мовлення на засадах диференційованого підходу / Т. П. Дружченко // Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. Випуск 20. – С. 93-99.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11438
Розташовується у зібраннях:2017(20)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Druzhchenko.pdf277,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок