|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2018(3) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11389
|
Назва: | Відгук на дисертаційне дослідження Л. Крупіної «Допрофесійна педагогічна підготовка старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах (1978-2015 рр.)» |
Автори: | Тименко, М.М. |
Ключові слова: | відгук |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми дисертації Крупіної Лесі Валентинівни в сучасних умовах не викликає жодного сумніву, оскільки вона зумовлена концептуальними засадами модернізації освіти України, визначеними Національною доктриною розвитку освіти у ХХІ столітті, Законами України «Про вищу освіту» (2014), «Про освіту» (2017), Концепцією неперервної педагогічної освіти (2013) та іншими документами, які пріоритетним напрямом сучасних соціокультурних процесів визначають створення системи педагогічної освіти на основі національних надбань світового значення й усталених європейських традицій, що забезпечить формування соціальної групи педагогічних працівників, здатних здійснювати професійну діяльність на демократичних і гуманістичних засадах, реалізовувати освітню політику як визначальну функцію держави. Розвиток і самореалізація особистості, задоволення її освітніх і духовно-культурних запитів, потреби бути конкурентоспроможною на ринку освітніх послуг зумовлює модернізацію теорії і технологій допрофесійної підготовки старшокласників на засадах парадигми професійної орієнтації. Л.В. Крупіною у руслі обраної проблеми дослідження застосовано положення нормативних документів – Закону України «Про зайнятість населення» (2012), Концепції державної системи професійної орієнтації населення (2008), положень «Про організацію професійної орієнтації населення» та «Про професійну орієнтацію молоді, яка навчається» (1995), «Про надання соціальних послуг з професійної орієнтації у державній службі зайнятості» (2011); Постанови Кабінету Міністрів України «Про утворення Ради з питань професійної орієнтації населення» (2009), з’ясовано, що комплексне історико-педагогічне дослідження проблеми допрофесійної педагогічної підготовки старшокласників є для України важливим.
Обґрунтування обраної дослідницею теми дисертації є методологічно, теоретично й технологічно переконливим, а сукупність завдань для її вирішення сприяє розкриттю теми та досягненню мети дослідження. |
Опис: | Тименко М. М. Відгук на дисертаційне дослідження Л. Крупіної «Допрофесійна педагогічна підготовка старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах (1978-2015 рр.)» / М. Тименко // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 3. – С. 125-130. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11389 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(3)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|