DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2018(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11383

Назва: Інтерактивні технології у професійній підготовці майбутніх культурологів
Автори: Яремака, Н.С.
Ключові слова: кейс-метод
мультимедійні технології навчання
професійна підготовка культуролога
метод Дельфі
«мозковий штурм»
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито вплив інтерактивних методів навчання на формування професійного становлення майбутнього культуролога. «Мозковий штурм», метод Дельфі, кейс-метод забезпечують формування набору управлінських компетентностей (експертних оцінок, стратегічне планування та прогнозування), формуванню інформаційної компетентності, оскільки передбачали активну роботу з різними джерелами інформації, їхнім аналізом та обробкою, що спонукало до вироблення умінь ефективно приймати рішення на основі отриманих результатів досліджень). Мультимедійні та ІТ-технології забезпечують формування інформаційної культури особистості культуролога, сприяють комунікативній взаємодії, творчому засвоєнню й використанню навчального матеріалу, формуванню дослідницьких, пошукових умінь тощо. Зазначено, що використання мультимедійних, віртуальних та інтернет-технологій у процесі професійної підготовки майбутніх культурологів сприяє оптимальному використанню навчального часу викладачем та пошукові оригінальних методів викладання навчальних дисциплін, розвитку вмінь та навичок інформаційної компетентності у студентів-культурологів, інформаційної культури особистості майбутнього фахівця та комунікативної взаємодії, поглибленню навчального матеріалу для творчого засвоєння й використання його студентами, формуванню дослідницьких, пошукових умінь, технологій приймати ефективні управлінські рішення, технологій стратегічного планування та прогнозування тощо. Визначено, що застосування інтерактивних методів у навчально-виховному процесі вишу сприяє формуванню професійної культури особистості майбутнього фахівця спеціальності «Культурологія», вмінь креативно розв’язувати професійно-практичні завдання.
The article reveals the influence of interactive teaching methods to facilitate the professional development of future specialist of culture studies. «Brainstorming», the Delphi method, case-method ensure the formation of a set of managerial competencies (expert assessments, strategic planning and forecasting), the formation of information competence, since they involved active work with various sources of information, their analysis and processing, which led to the development of skills effectively make decisions based on the results of research). Multimedia and IT technologies provide the formation of information culture of the personality of the specialist of culture studies, promote communicative interaction, creative assimilation and use of educational material, formation of research, search skills, etc. It is noted that the use of multimedia, virtual and Internet technologies in the process of professional training of future specialist of culture studies promotes the optimal use of teaching time by the teacher and the search for original methods of teaching disciplines, developing the skills and abilities of information competence in students of cultural studies, information culture of the person of the future specialist and communicative interaction , deepening of educational material for creative assimilation and its use by students, forming leadership skills, and technologies to make effective management decisions, strategic technology planning and forecasting and more. It is determined that the use of interactive methods in the educational process promotes formation of the professional culture of the personality of the future specialist of the specialty «Culture studies», the ability to creatively solve professional and practical tasks.
Опис: Яремака Н. С. Інтерактивні технології у професійній підготовці майбутніх культурологів / Н. С. Яремака // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 3. – С. 95-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11383
Розташовується у зібраннях:2018(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yaremaka.pdf243,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок