DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2018(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11379

Назва: Умови ефективної організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у закладах вищої освіти Великої Британії
Автори: Палеха, О.М.
Ключові слова: самостійна позааудиторна робота
майбутні вчителі іноземної мови
умови організації
заклади вищої освіти
Велика Британыя
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті на основі детального вивчення технології організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у вищих навчальних закладах Великої Британії визначено педагогічні умови її ефективної реалізації. Під зовнішніми умовами розглянуто розробку єдиної стратегії організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови на рівні закладу вищої освіти, факультету, кафедри, мовного центру та створення оптимального навчального середовища. Внутрішньою умовою ефективної організації самостійної позааудиторної роботи визначено позиціонування майбутнього вчителя іноземної мови як активного суб’єкта здобуття знань, умінь і навичок поза аудиторією, який вирізняється особистісними характеристиками, специфічними вміннями та навичками. З урахуванням визначених умов ефективної організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у закладах вищої освіти Великої Британії, які відповідно до об’єктивної чи суб’єктивної їх обумовленості поділено на дві групи – зовнішні та внутрішні, зясовано, що зовнішні педагогічні умови передбачають: розробку єдиної стратегії організації самостійної роботи на рівні університету, факультету, кафедри, мовного центру та врахування принципу автономії функціонування вишів; створення ефективного навчального середовища, що представлено як матеріальні ресурси, кадрові ресурси, навчально-методичні та інформаційні ресурси, ресурси контролю та оцінювання. Внутрішньою педагогічною умовою технології ефективної організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови визначено позиціонування студента як активного суб’єкта навчального процесу.
In the article, based on a detailed study of the technology of organizing independent extra-auditing work of future teachers of foreign languages in higher education institutions of Great Britain, the pedagogical conditions for its effective implementation are determined. Under the external conditions, the development of a unified strategy for organizing independent extra-curriculum work of future foreign language teachers at the level of institution of higher education, faculty, department, language center and creation of an optimal learning environment is considered. The internal condition for the effective organization of independent extra-curriculum work is the positioning of the future teacher of a foreign language as an active agent of acquiring knowledge, skills which is distinguished by personal characteristics, specific skills and abilities. Taking into account the certain conditions for the effective organization of independent extra-curriculum work of future foreign language teachers in higher education institutions in the UK, which according to their objective or subjective determinants are divided into two groups, external and internal, it is understood that external pedagogical conditions include: development a unified strategy of organization of independent work at the level of the university, faculty, department, language center and taking into account the principle of the autonomy of the functioning of universities; creating an effective learning environment, presented as material resources, human resources, teaching and methodological and information resources, resources for control and evaluation. The internal pedagogical condition of the technology of effective organization of independent non-auditing work of future teachers of a foreign language is determined by considering a student as an active subject of the educational process.
Опис: Палеха О. М. Умови ефективної організації самостійної позааудиторної роботи майбутніх учителів іноземної мови у закладах вищої освіти Великої Британії / О. М. Палеха // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 3. – С. 77-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11379
Розташовується у зібраннях:2018(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Palekha.pdf286,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок