DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2018(3) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11348

Назва: Методологічні контури аксіологізації вищої освіти: комунікативно-діалогічний вектор
Автори: Троїцька, Т.
Куліда, О.
Ключові слова: аксіологізація вищої освіти
комуніктивний вектор
діалогічний вектор
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено методологічні контури аксіологізації вищої освіти, що грунтується на теоретичному і практичному досвіді європейської гуманітарної думки, зокрема комунікативної практичної філософії, створення широкої платформи дослідження, обговорення, дискурсивного обміну досвідом організації діалогічної взаємодії в культурно-освітньому просторі та створення методологічного й теоретико-практичного банку методик, технологій, дидактик організації усіх видів і рівнів діалогу та інтеракції суб’єктів культурно-освітнього простору. Передбачене застосування інтерактивних форм роботи (круглий стіл, диспут, навчання на основі комунікативних завдань, майстерня, моделювання, групова робота, мозковий штурм, рольова або ділова гра тощо) на основі ціннісної орієнтації та духовно-морального оновлення усіх сфер життя суб’єктів культурно-освітнього простору, що забезпечить перетворення інтерактивного режиму інтеркультурний. У такий спосіб студенти дізнаються про мовну політику інших країн, їхні лінгвокультурні особливості, культурну ідентичність, ознайомляться з методами долання бар’єрів у спілкуванні, зі специфікою вербальної і невербальної поведінки носіїв мови, з формами співіснування культур в історичному просторі світу, з розповсюдженням знань і практик життєвого світу у найближчому комунікативному просторі демократичного суспільства. Доведено, що аксіологізація вищої освіти через діалог можлива за умови імплементації найкращого теоретичного і практичного досвіду європейської гуманітарної думки, зокрема комунікативної практичної філософії, створення широкої платформи дослідження, обговорення, дискурсивного обміну досвідом організації діалогічної взаємодії в культурно-освітньому просторі та створення методологічного й теоретико-практичного банку методик, технологій, дидактик організації всіх видів і рівнів діалогу та інтеракції суб’єктів культурно-освітнього простору.
The article outlines the methodological contours of the axiology of higher education which is based on theoretical and practical experience of European humanitarian thought, in particular communicative practical philosophy, the creation of a broad platform for research, discussion, discursive exchange of experience in organizing dialogue in the cultural and educational sphere as well as creation of methodological and theoretical-practical bank of techniques, technologies and didactics of setting out dialogues of all kinds and levels among agents of cultural and educational spheres. The use of interactive forms of work (round table, discussion, learning based on communicative tasks, workshop, modeling, group work, brainstorming, role or business game, etc.) is based on the value orientation and spiritual and moral renewal step in all spheres of life of an individual which is supposed to ensure interactive intercultural mode of transformation. In this way, students will learn about the language policy in other countries, their linguistic and cultural characteristics, cultural identity, learn about methods of overcoming communication barriers, the specifics of verbal and non-verbal behavior of native speakers, the forms of coexistence among cultures within the historical dimension, the dissemination of knowledge and practices of life in the immediate communicative space of a democratic society. It is proved that the axiologization of higher education through dialogue will be possible provided that the best theoretical and practical experience of the European humanitarian thought is implemented, in particular the communicative practical philosophy, the creation of a broad platform for research, discussion, and discursive exchange of experience in organizing dialogical interaction in the cultural and educational space and the creation of a methodological and theoretical- practical banking techniques, technologies, didactics of organization of all kinds and levels of dialogue between the subjects of cultural and educational spheres.
Опис: Троїцька Т. Методологічні контури аксіологізації вищої освіти: комунікативно-діалогічний вектор / Т. Троїцька, О. Куліда // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта : науковий журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 3. – С. 15-20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11348
Розташовується у зібраннях:2018(3)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Troitska.pdf246,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок