DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта: проблеми та перспективи >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11276

Название: Критерії сформованості інженерної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти
Авторы: Кулик, Є.В.
Шовкова, А.О.
Шовкова-Альохіна, А.О.
Ключевые слова: критерії сформованості
інженерна компетентність
майбутній фахівець
професійна освіта
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): Попередні дослідження показали, що для формування інженерної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання необхідно реалізовувати педагогічні умови та контекстне навчання [2,4]. З метою здійснення експериментальної перевірки результативності педагогічних умов необхідно встановити критерії оцінки сформованості інженерної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти в процесі фахової підготовки.
Описание: Кулик Є. В. Критерії сформованості інженерної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти / Є. В. Кулик, А. О. Шовкова // Дизайн-освіта: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (присвячена міжнародному Дню дизайнера), (11–12 квітня 2018 р., м. Полтава) / уклад. Є. В. Кулик, І. В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 180-186.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11276
Appears in Collections:Дизайн-освіта: проблеми та перспективи

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Kulik1.pdf614,5 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback