DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11276
|
Назва: | Критерії сформованості інженерної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти |
Автори: | Кулик, Є.В. Шовкова, А.О. Шовкова-Альохіна, А.О. |
Ключові слова: | критерії сформованості інженерна компетентність майбутній фахівець професійна освіта |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Попередні дослідження показали, що для формування інженерної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання необхідно реалізовувати педагогічні умови та контекстне навчання [2,4].
З метою здійснення експериментальної перевірки результативності педагогічних умов необхідно встановити критерії оцінки сформованості інженерної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти в процесі фахової підготовки. |
Опис: | Кулик Є. В. Критерії сформованості інженерної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти / Є. В. Кулик, А. О. Шовкова // Дизайн-освіта: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (присвячена міжнародному Дню дизайнера), (11–12 квітня 2018 р., м. Полтава) / уклад. Є. В. Кулик, І. В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 180-186. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11276 |
Розташовується у зібраннях: | Дизайн-освіта: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|