DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11276

Назва: Критерії сформованості інженерної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти
Автори: Кулик, Є.В.
Шовкова, А.О.
Шовкова-Альохіна, А.О.
Ключові слова: критерії сформованості
інженерна компетентність
майбутній фахівець
професійна освіта
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Попередні дослідження показали, що для формування інженерної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання необхідно реалізовувати педагогічні умови та контекстне навчання [2,4]. З метою здійснення експериментальної перевірки результативності педагогічних умов необхідно встановити критерії оцінки сформованості інженерної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти в процесі фахової підготовки.
Опис: Кулик Є. В. Критерії сформованості інженерної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти / Є. В. Кулик, А. О. Шовкова // Дизайн-освіта: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (присвячена міжнародному Дню дизайнера), (11–12 квітня 2018 р., м. Полтава) / уклад. Є. В. Кулик, І. В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 180-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11276
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kulik1.pdf614,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок