DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2011(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1127

Назва: Освітній простір епохи тоталітаризму: ознаки і закономірності розвитку
Автори: Марченко, О.В.
Ключові слова: освітній простір
тоталітарні освітні практики
соціоцентризм
індивідуальність
освітній ідеал
ознаки конституювання простору освіти
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): На основі узагальнень освітніх ідеалів та світоглядних орієнтирів суспільства в епоху тоталітаризму розкрито сутнісні ознаки та основні тенденції розгортання вітчизняного простору освіти у період із 1918 року до середини 30-х років ХХ століття.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1127
Розташовується у зібраннях:2011(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Marchen.pdf297,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок