DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2011(26) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1127
|
Назва: | Освітній простір епохи тоталітаризму: ознаки і закономірності розвитку |
Автори: | Марченко, О.В. |
Ключові слова: | освітній простір тоталітарні освітні практики соціоцентризм індивідуальність освітній ідеал ознаки конституювання простору освіти |
Дата публікації: | 2011 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | На основі узагальнень освітніх ідеалів та світоглядних орієнтирів суспільства в епоху
тоталітаризму розкрито сутнісні ознаки та основні тенденції розгортання вітчизняного простору освіти у період із 1918 року до середини 30-х років ХХ століття. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1127 |
Розташовується у зібраннях: | 2011(26)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|