DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Філософські обрії >
2011(26) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1125

Назва: Ідентичність як проблема освітніх практик: концептуальний аналіз
Автори: Машталер, А.А.
Ключові слова: ідентичність
самоідентичність
освіта
інформація
етнос
нація
особистість
масова культура
Дата публікації: 2011
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується проблема «ідентичності» в умовах сучасного інформаційного суспільства, вплив якого формує «масову культуру» і приводить до втрати особистісного «Я», визначається необхідність нових стратегій підходу до становлення особистості, в основі яких знаходяться освітні практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1125
Розташовується у зібраннях:2011(26)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Mashtal.pdf302,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок