DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта: проблеми та перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11242

Назва: Класифікація системи методів формування та розвитку композиційних умінь (навчання композиції)
Автори: Щербина, В.Г.
Ключові слова: композиція
композиційні уміння
навчання композиції
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Загальновідомо, що методи навчання композиції завжди знаходилися в прямій залежності від рівня розвитку теорії і практики образотворчого мистецтва. Існує аксіоматичне положення щодо органічного взаємозв’язку композиційної діяльності, композиційного мислення та методів навчання композиції.
Опис: Щербина В. Г. Класифікація системи методів формування та розвитку композиційних умінь (навчання композиції) / В. Г. Щербина // Дизайн-освіта: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (присвячена міжнародному Дню дизайнера), (11–12 квітня 2018 р., м. Полтава) / уклад. Є. В. Кулик, І. В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 86-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11242
Розташовується у зібраннях:Дизайн-освіта: проблеми та перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Scherbina.pdf479,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок