|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11242
|
| Назва: | Класифікація системи методів формування та розвитку композиційних умінь (навчання композиції) |
| Автори: | Щербина, В.Г. |
| Ключові слова: | композиція композиційні уміння навчання композиції |
| Дата публікації: | 2018 |
| Короткий огляд (реферат): | Загальновідомо, що методи навчання композиції завжди знаходилися в прямій залежності від рівня розвитку теорії і практики образотворчого мистецтва. Існує аксіоматичне положення щодо органічного взаємозв’язку композиційної діяльності, композиційного мислення та методів навчання композиції. |
| Опис: | Щербина В. Г. Класифікація системи методів формування та розвитку композиційних умінь (навчання композиції) / В. Г. Щербина // Дизайн-освіта: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (присвячена міжнародному Дню дизайнера), (11–12 квітня 2018 р., м. Полтава) / уклад. Є. В. Кулик, І. В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 86-98. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11242 |
| Розташовується у зібраннях: | Дизайн-освіта: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|