DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта: проблеми та перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11241
|
Назва: | Науковість як принцип підготовки майбутніх учителів трудового навчання до дизайнерської діяльності |
Автори: | Кулик, Є.В. |
Ключові слова: | науковість підготовка дизайнерська діяльність майбутній учитель учитель трудового навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Проблеми науки, характеру її впливу на функцію соціального прогресу, життя людини і розвиток суспільних формацій завжди привертали до себе увагу науковців, що працюють в галузі освіти. В наш час у зв’язку з глобальною кризою методології управління суспільством та необхідністю орієнтації подальшого державотворчого соціально-економічного розвитку України постало питання про рушійні сили та причини суспільних змін, про взаємозв’язок різних галузей наукової думки, їх вплив на розвиток суспільних систем та необхідність використання ресурсів освітньої галузі для формування соціуму. |
Опис: | Кулик Є. В. Науковість як принцип підготовки майбутніх учителів трудового навчання до дизайнерської діяльності / Є. В. Кулик // Дизайн-освіта: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (присвячена міжнародному Дню дизайнера), (11–12 квітня 2018 р., м. Полтава) / уклад. Є. В. Кулик, І. В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 75-86. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11241 |
Розташовується у зібраннях: | Дизайн-освіта: проблеми та перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|