DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2007) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11090

Назва: Особливості вивчення анатомії та фізіології людини в учнів
Автори: Гапон, В.В.
Саража, Н.П.
Бакаєнко, В.О.
Ключові слова: вивчення анатомії
вивчення фізіології людини
шкільні предмети
робочий зошит
робочий зошит з біології
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Кожен тип шкіл, де учні здобувають початкову неповну середню та середню освіту має свої особливості. Спеціальні школи, наприклад, характеризуються своєю спрямованістю на певний учнівський контингент. Частіше всього це пов’язано із тими вадами у здоров’ї дітей, які відвідують їх. Так, у спеціальній школі № 39 м. Полтави здобувають неповну середню освіту учні із затримкою психічного розвитку (ЗПР). Тому і викладацька діяльність учителя будується так, щоб врахувати психологічні особливості таких учнів, а саме: недостатню пізнавальну активність, яка виявляється у слабкій готовності до напруженої праці, активного пошуку раціональних способів запам’ятовування, невміння дітей правильно організувати та контролювати свою роботу, швидко втомлюватися та ін.
Опис: Гапон В. В. Особливості вивчення анатомії та фізіології людини в учнів / В. В. Гапон, Н. П. Саража, В. О. Бакаєнко // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України / Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. — Полтава: Астрая, 2007. – С. 232-234.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11090
Розташовується у зібраннях:Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2007)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
114.pdf215,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок