DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10916
|
Назва: | Етапи та засоби розвинення мовлення у дітей із порушеннями спілкування дошкільного та молодшого шкільного віку |
Автори: | Цимбаленко, О.О. |
Ключові слова: | мовлення діти діти із порушенням спілкування порушення спілкування відсутність мовлення викликання мовлення |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті особливості формування в процесі психолого-педагогічної корекційної роботи вокального мовлення у дітей, що мають порушення спілкування, від повної відсутності мови до розгорнутого мовлення та вміння відстежувати і пояснювати причинно-наслідкові зв’язки. Наведено періодизацію та послідовність формування мовленнєвих навичок та розуміння причинно-наслідкових зв’язків у дітей із порушеннями спілкування, розроблену на підставі тривалого практичного досвіду. Представлено аналіз чинників, що можуть спричиняти вплив на формування вокального мовлення в дитини та практичні рекомендації щодо шляхів формування мовлення та необхідних мовленнєвих навичок у дітей, що мають порушення
спілкування та інші вади розвитку дошкільного віку. Зокрема зроблено огляд засобів формування таких необхідних мовленнєвих навичок, як називання предмету, опис, вміння відповідати на питання та ін. |
Опис: | Цимбаленко О. О. Етапи та засоби розвинення мовлення у дітей із порушеннями спілкування дошкільного та молодшого шкільного віку / О. О. Цимбаленко // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 167-180. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10916 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|