DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2013(57) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1089

Название: М. І. Пирогов: провідна роль професіоналізму вчителя у здійсненні заохочень і покарань учнів
Авторы: Іноземцев, В.А.
Ключевые слова: індивідуальний підхід
гуманність
концепція
заохочення
покарання
професіоналізм
система стимулювання
учні
вчителі
засоби
Пирогов М.І.
Issue Date: 2013
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Розкрито основну роль учителя у здійсненні заохочень і покарань дітей згідно з гуманістичною концепцією М. І. Пирогова. Представлено засоби розвитку системи стимулювання. Стимулювання в теорії і практиці М. І. Пирогова розглядається в широкому і вузькому розумінні. У широкому його значенні він практикував усі прогресивні підходи і методи, які застосовуються вчителем при вивченні того чи іншого навчального предмета, а у вузькому - власне заохочення чи покарання дітей. Він рекомендував індивідуальний підхід до учнів, вдумливе слово вчителя, свідомість засвоєння знань, наочність, розвиток уваги школярів, поєднання навчання і виховання тощо.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1089
Appears in Collections:2013(57)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Inozemts.pdf197,98 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback