DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2013(57) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1089

Назва: М. І. Пирогов: провідна роль професіоналізму вчителя у здійсненні заохочень і покарань учнів
Автори: Іноземцев, В.А.
Ключові слова: індивідуальний підхід
гуманність
концепція
заохочення
покарання
професіоналізм
система стимулювання
учні
вчителі
засоби
Пирогов М.І.
Дата публікації: 2013
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Розкрито основну роль учителя у здійсненні заохочень і покарань дітей згідно з гуманістичною концепцією М. І. Пирогова. Представлено засоби розвитку системи стимулювання. Стимулювання в теорії і практиці М. І. Пирогова розглядається в широкому і вузькому розумінні. У широкому його значенні він практикував усі прогресивні підходи і методи, які застосовуються вчителем при вивченні того чи іншого навчального предмета, а у вузькому - власне заохочення чи покарання дітей. Він рекомендував індивідуальний підхід до учнів, вдумливе слово вчителя, свідомість засвоєння знань, наочність, розвиток уваги школярів, поєднання навчання і виховання тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/1089
Розташовується у зібраннях:2013(57)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Inozemts.pdf197,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок