DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10863

Назва: Позиція ненасилля майбутнього вчителя у педагогічній взаємодії
Автори: Лісогоренко, Г.О.
Тарасевич, Н.М.
Ключові слова: педагогічна взаємодія
педагог
майбутній вчитель
педагогіка ненасилля
педагогічна ситуація
Дата публікації: 2006
Короткий огляд (реферат): Педагогіку ненасилля відстоювали передові діячі освіти (Ж.-Ж. Руссо, Л.Толстой, К.Д.Ушинський, В.Сухомлинський, К. Роджерс ін.). Цей напрямок гуманістичної думки завжди йде як антипод авторитарній, імперативній педагогіці примусу і, набуваючи усе більшої популярності, стає пріоритетним у сучасній теорії і практиці. Одночасно прагнення школи маніпулювати дитячою свідомістю прослідковується й сьогодні. Про це свідчать неконструктивні, авторитарні дії вчителів, низький рівень пізнавальної мотивації більшості учнів, приховане й відкрите небажання вчитися, безвідповідальність поведінки.
Опис: Лісогоренко Г. О. Позиція ненасилля майбутнього вчителя у педагогічній взаємодії / Г. О. Лісогоренко, Н. М. Тарасевич // Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. – Полтава, 2006. – С. 49-51.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10863
Розташовується у зібраннях:Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.pdf619,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок