DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10863

Название: Позиція ненасилля майбутнього вчителя у педагогічній взаємодії
Авторы: Лісогоренко, Г.О.
Тарасевич, Н.М.
Ключевые слова: педагогічна взаємодія
педагог
майбутній вчитель
педагогіка ненасилля
педагогічна ситуація
Issue Date: 2006
Краткий осмотр (реферат): Педагогіку ненасилля відстоювали передові діячі освіти (Ж.-Ж. Руссо, Л.Толстой, К.Д.Ушинський, В.Сухомлинський, К. Роджерс ін.). Цей напрямок гуманістичної думки завжди йде як антипод авторитарній, імперативній педагогіці примусу і, набуваючи усе більшої популярності, стає пріоритетним у сучасній теорії і практиці. Одночасно прагнення школи маніпулювати дитячою свідомістю прослідковується й сьогодні. Про це свідчать неконструктивні, авторитарні дії вчителів, низький рівень пізнавальної мотивації більшості учнів, приховане й відкрите небажання вчитися, безвідповідальність поведінки.
Описание: Лісогоренко Г. О. Позиція ненасилля майбутнього вчителя у педагогічній взаємодії / Г. О. Лісогоренко, Н. М. Тарасевич // Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. – Полтава, 2006. – С. 49-51.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10863
Appears in Collections:Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
19.pdf619,87 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback