DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10863
|
Назва: | Позиція ненасилля майбутнього вчителя у педагогічній взаємодії |
Автори: | Лісогоренко, Г.О. Тарасевич, Н.М. |
Ключові слова: | педагогічна взаємодія педагог майбутній вчитель педагогіка ненасилля педагогічна ситуація |
Дата публікації: | 2006 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогіку ненасилля відстоювали передові діячі освіти (Ж.-Ж. Руссо, Л.Толстой, К.Д.Ушинський, В.Сухомлинський, К. Роджерс ін.). Цей напрямок гуманістичної думки завжди йде як антипод авторитарній, імперативній педагогіці примусу і, набуваючи усе більшої популярності, стає
пріоритетним у сучасній теорії і практиці. Одночасно прагнення школи маніпулювати дитячою свідомістю прослідковується й сьогодні. Про це свідчать неконструктивні, авторитарні дії вчителів, низький рівень пізнавальної мотивації більшості учнів, приховане й відкрите небажання вчитися, безвідповідальність поведінки. |
Опис: | Лісогоренко Г. О. Позиція ненасилля майбутнього вчителя у педагогічній взаємодії / Г. О. Лісогоренко, Н. М. Тарасевич // Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. – Полтава, 2006. – С. 49-51. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10863 |
Розташовується у зібраннях: | Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|