DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10858
|
Назва: | Дослідження адаптації дітей молодшого шкільного віку із сімей вимушених переселенців |
Автори: | Зозуль, Т.В. |
Ключові слова: | вимушені переселенці адаптаційний процес адаптація психічна адаптація дезадаптація діти із сімей вимушених переселенців соціально-психологічна адаптація соціально-психологічна дезадаптація |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено комплексному дослідженню адаптованості дітей із сімей вимушених переселенців до нових соціально-психологічних умов життя. На основі теоретичного аналізу означено зміст поняття «адаптація» та описано основні структурні компоненти даного процесу як окремі системи, що включають у себе: зовнішні умови, ставлення, відносини та зв’язки, внутрішні ресурси особистості. Проаналізовано підходи до визначення поняття «соціальна адаптація», «психологічна дезадаптація», виділені деякі психологічні особливості дезадаптованих особистостей.
Представлено результати емпіричного дослідження соціально-психологічної адаптації дітей-переселенців. Подано порівняльний аналіз рівня адаптованості дітей із сімей вимушених переселенців та інших учнів Полтавських шкіл, їх емоційного ставлення до школи як показника адаптованості. |
Опис: | Зозуль Т. В. Дослідження адаптації дітей молодшого шкільного віку із сімей вимушених переселенців / Т. В. Зозуль // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 85-94. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10858 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|