DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10858

Назва: Дослідження адаптації дітей молодшого шкільного віку із сімей вимушених переселенців
Автори: Зозуль, Т.В.
Ключові слова: вимушені переселенці
адаптаційний процес
адаптація
психічна адаптація
дезадаптація
діти із сімей вимушених переселенців
соціально-психологічна адаптація
соціально-психологічна дезадаптація
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено комплексному дослідженню адаптованості дітей із сімей вимушених переселенців до нових соціально-психологічних умов життя. На основі теоретичного аналізу означено зміст поняття «адаптація» та описано основні структурні компоненти даного процесу як окремі системи, що включають у себе: зовнішні умови, ставлення, відносини та зв’язки, внутрішні ресурси особистості. Проаналізовано підходи до визначення поняття «соціальна адаптація», «психологічна дезадаптація», виділені деякі психологічні особливості дезадаптованих особистостей. Представлено результати емпіричного дослідження соціально-психологічної адаптації дітей-переселенців. Подано порівняльний аналіз рівня адаптованості дітей із сімей вимушених переселенців та інших учнів Полтавських шкіл, їх емоційного ставлення до школи як показника адаптованості.
Опис: Зозуль Т. В. Дослідження адаптації дітей молодшого шкільного віку із сімей вимушених переселенців / Т. В. Зозуль // Психологія і особистість. – 2018. – № 2 (14). – С. 85-94.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10858
Розташовується у зібраннях:2018(2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Zozul.pdf358,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок