DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10839

Назва: Про деякі аспекти взаємозв'язку естетичного й екологічного виховання школярів
Автори: Бернацька, К.В.
Бернацький, Ю.Б.
Ключові слова: естетичне виховання
школяр
екологічне виховання
естетичне сприйняття
біоетичне виховання
Дата публікації: 2006
Короткий огляд (реферат): Дієвим засобом біоетичного виховання учнівської молоді є забезпечення тісного взаємозв’язку його з естетичним вихованням, цілеспрямованим формуванням естетичного сприйняття живої природи на основі розкриття естетики біологічних об’єктів, гармонії живої природи. Психолог С.Л. Рубінштейн писала, що досконалість явища втілена у його безпосередньому бутті. Ця досконалість і є прекрасним. Саме її необхідно допомогти побачити дітям. Найбільш красивою є вища форма організації матерії – органічне життя. Зовнішні вияви досконалості природи викликають у людини почуття прекрасного.
Опис: Бернацька К. В. Про деякі аспекти взаємозв'язку естетичного й екологічного виховання школярів / К. В. Бернацька, Ю. Б. Бернацький // Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. – Полтава, 2006. – С. 11-12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10839
Розташовується у зібраннях:Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf689,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок