DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничий >
Кафедра біології та основ здоров'я людини >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10838

Назва: Доцільність вивчення основ біоетики в старшій школі
Автори: Берегова, А.
Ключові слова: біоетика
старша школа
вивчення біоетики
Дата публікації: 2006
Короткий огляд (реферат): Етичні роздуми на тему цінності, якою є життя людини, від самого початку супроводжували християнство. Тематичний обсяг цієї проблематики значною мірою збільшився завдяки швидкому прогресові біомедичних наук, який ознаменував собою другу половину XX століття. Розшифрування геномів людини, генна терапія, клонування тварин, можливість клонування людини, штучна зміна статі, екстракорпоральне запліднення, лікування з використанням ембріональної тканини, евтаназія, трансплантація органів, застосування трансгенетично модифікованих рослин для харчових цілей – це неповний перелік нових проблем, які потребують усвідомлення з біоетичних християнських позицій. Їх розвиток супроводжується виникненням у кінці 70-х років минулого століття нової галузі етики – біоетики.
Опис: Берегова А. Доцільність вивчення основ біоетики в старшій школі / А. Берегова // Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції. – Полтава, 2006. – С. 9-11.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10838
Розташовується у зібраннях:Біоетика: сучасний стан та перспективи розвитку (2006)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf615 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок