DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10766
|
Назва: | Концептуальні підходи до проблеми статевої соціалізації дитини |
Автори: | Чайкіна, Н.О. |
Ключові слова: | дитина стать соціалізація статева ідентичність психосексуальний розвиток типізація категоризація статева соціалізація |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із відкриттів, які зроблені в психології дитинства, було розкриття австрійським психологом Зігмундом Фрейдом (06.05.1856-23.09.1939)природи і динаміки дитячої еротики. Міф про асексуальність дитинства, яка віками існувала в європейській культурі, був розвіяний засновниками психоаналізу. В класичному психоаналізі виділяють наступні стадії психосексуального розвитку: оральну, анальну, Едипову (фалічну), латентну і пубертатну (генітальну). Назва стадій пов’язана з позначенням тих зон тіла дитини, які «відповідальні» у даний момент за розвиток, за отримання найбільшого задоволення від потягів і функціонування власного тіла. |
Опис: | Чайкіна Н. О. Концептуальні підходи до проблеми статевої соціалізації дитини / Н. О. Чайкіна // Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego
oraz byłej Jugosławii (27.02.2018). - Warszawa, 2018. - С. 76-78. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10766 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|