DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10766

Назва: Концептуальні підходи до проблеми статевої соціалізації дитини
Автори: Чайкіна, Н.О.
Ключові слова: дитина
стать
соціалізація
статева ідентичність
психосексуальний розвиток
типізація
категоризація
статева соціалізація
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Одним із відкриттів, які зроблені в психології дитинства, було розкриття австрійським психологом Зігмундом Фрейдом (06.05.1856-23.09.1939)природи і динаміки дитячої еротики. Міф про асексуальність дитинства, яка віками існувала в європейській культурі, був розвіяний засновниками психоаналізу. В класичному психоаналізі виділяють наступні стадії психосексуального розвитку: оральну, анальну, Едипову (фалічну), латентну і пубертатну (генітальну). Назва стадій пов’язана з позначенням тих зон тіла дитини, які «відповідальні» у даний момент за розвиток, за отримання найбільшого задоволення від потягів і функціонування власного тіла.
Опис: Чайкіна Н. О. Концептуальні підходи до проблеми статевої соціалізації дитини / Н. О. Чайкіна // Zbiór artykułów naukowych z Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej (on-line) zorganizowanej dla pracowników naukowych uczelni, jednostek naukowo-badawczych oraz badawczych z państw obszaru byłego Związku Radzieckiego oraz byłej Jugosławii (27.02.2018). - Warszawa, 2018. - С. 76-78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10766
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Чайкіна_Концептуальні підходи.pdf89,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок