DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Кафедра політекономії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Соціально-економічні, політичні та гуманітарні виміри національного та місцевого розвитку (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10595

Назва: Брендинг населених пунктів: теоретичні та прикладні аспекти
Автори: Степаненко, С.В.
Ключові слова: брендинг
брендинг населених пунктів
територіальний маркетинг
муніципальний маркетинг
бренд
бренд міста
формування бренду
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Процеси глобалізації у сучасному світі багато в чому вимагають від регіонів, територій, населених пунктів нових підходів, методів, інструментів управління власним розвитком у конкурентному змаганні за матеріальні, фінансові, людські ресурси. У цих умовах на муніципальному рівні багатьох країн світу все активніше застосовуються традиційно ринкові (комерційні) інструменти управління. Одним із них є маркетинговий підхід, спрямований на підвищення конкурентоздатності території, формування стійкого позитивного іміджу населеного пункту та залучення широкого кола представників цільової аудиторії для розвитку місцевості.
Опис: Степаненко С. В. Брендинг населених пунктів: теоретичні та прикладні аспекти / С. В. Степаненко // Соціально-економічні, політичні та гуманітарні виміри національного та місцевого розвитку : зб. наук. ст. учасників регіон. наук.-практ. конф. / редкол. : С. В. Степаненко (голова ред.) та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 12-16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10595
Розташовується у зібраннях:Соціально-економічні, політичні та гуманітарні виміри національного та місцевого розвитку (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
3.pdf64,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок