DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10583

Назва: Особливості усвідомлення студентами готовності до педагогічної діяльності
Автори: Кравченко, О.Д.
Ключові слова: майбутній вчитель
готовність до педагогічної діяльності
студент педагогічного навчального закладу
професійно-педагогічної мотивація
робота в школі
підготовка вчителя
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Реформування системи шкільної освіти в сучасних соціокультурних умовах актуалізує проблему підготовки такого вчителя, який сам здатний до ціннісно-смислового самовизначення, як в онтологічному плані, так і професійному. Одним із важливих психологічних механізмів розвитку професійного «Я» педагога є сформована рефлексія типу «вміння вміти», стосовно різних практичних ситуацій і професійних задач, які покликаний вирішувати учитель. Нами було проведено дослідження, спрямоване на вияв: 1) рівня розуміння педагогічного покликання «ідеального» учителя в уявленні студентів; 2) мотиву самооцінки здібностей і готовності до педагогічної діяльності; 3) характеру самооцінки сформованості загально педагогічних умінь (комунікативних, організаторських, конструктивних, аналізу педагогічних ситуацій); 4) впливу окремих складових навчально-виховного процесу на формування професійно значимих якостей майбутнього учителя.
Опис: Кравченко О. Д. Особливості усвідомлення студентами готовності до педагогічної діяльності / О. Д. Кравченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 121-123.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10583
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
53.pdf143,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок